Samenwerken met finalwebsites

Wanneer je aan onze klanten vraagt, waarom ze voor finalwebsites kiezen, zullen ze altijd de persoonlijke samenwerking noemen. Hoe deze samenwerking eruit ziet en waarom die zo bijzonder is, vertellen wij je maar al te graag!

De kracht van samenwerken

Jouw productkennis, onze online expertise

Een goede samenwerking begint bij de dingen doen waar je het beste in bent. In ons geval is dat het bouwen en verbeteren van website en in jouw geval het verkopen van je aanbod. Bij het ontwikkelen van een webshop of website maken wij het liefst gebruik van beide expertises. Jij kent je eigen aanbod immers het beste. Hoe dit zorgt voor een optimale samenwerking, verschilt per klant, maar over het algemeen zijn de volgende punten kenmerkend voor onze werkwijze.

Wij motiveren je om zelf aan je website te werken

Wij motiveren je om zelf aan je website te werken

Of je nu zelf webteksten gaat schrijven, je nieuwsbrief gaat versturen of landingpagina’s gaat maken. Wij helpen je om het zelf te doen, zodat je kosten kan besparen en je kennis met je klant kan delen.

Wij willen begrijpen wat je doet en hoe je het doet

Wij willen begrijpen wat je doet en hoe je het doet

Wij gaan pas voor je aan de slag als wij je bedrijf en aanbod begrijpen. Zo willen wij weten wat je doet, maar ook wat jouw bedrijf zo bijzonder maakt. Pas dan kunnen wij je website naar het volgende niveau brengen.

finalwebsites is je partner voor al je online vragen

finalwebsites is je partner voor al je online vragen

finalwebsites is en blijft een full-service bureau. Naast het bouwen van een nieuwe website kunnen wij je helpen bij het maken van content, e-mailmarketing en meer. Of wij schakelen een van onze partners in.

Wij gaan voor open source

Waarom wij met WordPress werken

Als je kiest voor een samenwerking met finalwebsites, dan kies je voor een webshop of website met WordPress. Dit populaire CMS biedt verschillende voordelen, maar dit zijn drie redenen waarom wij zo graag met WordPress werken.

  1. WordPress is het meest populaire CMS
    Wat betekent dat er regelmatig nieuwe, handige tools voor WordPress worden ontwikkeld!
  2. WordPress is Open Source
    Voor onze klanten hoeven wij dus minder vaak zelf dure applicaties te ontwikkelen.
  3. Wij zijn graag onderdeel van de WP Community
    Omdat WordPress natuurlijk zo groot is, is er ontzettend veel kennis beschikbaar.
Wat wij wel/niet doen

Wat je van ons kan verwachten

Bij finalwebsites houden wij dus van een persoonlijke benadering, werken wij enkel en alleen met WordPress en leveren wij een compleet pakket aan diensten. Maar dit is wat je nog meer kan verwachten.

Wat wij wél doen

  • Op de lange termijn samenwerken met klanten
  • Klanten helpen om ook dingen zelf te doen
  • Snel en informeel communiceren
  • De klant zoveel mogelijk betrekken bij het hele project

Wat wij niet doen

  • Ja zeggen tegen elk project dat op ons pad komt
  • De wensen van de klant uit het oog verliezen
  • Een project afronden zonder uitgebreid te testen
  • Websites bouwen die de regels van het web negeren
Olaf en Sharon
Olaf & Sharon

Met wie je gaat samenwerken

finalwebsites is opgericht in 2005 door Olaf Lederer. In de begin jaren richtte finalwebsites zich vooral op het bouwen van websites met een eigen content management systeem, maar al vrij snel werd de overstap naar WordPress gemaakt. Toen Sharon in 2013 erbij kwam, werden de diensten uitgebreid met o.a. content marketing en e-mailmarketing. Inmiddels focussen wij ons vooral op het helpen en ondersteunen van ondernemers bij hun online werkzaamheden.

Olaf Lederer

Olaf Lederer

All in one webshop specialist

Olaf heeft op al je vragen een antwoord. ja, echt! Het liefst vertaalt hij nieuwe ideeën naar handige oplossingen. Voor klanten én onze eigen website.

Sharon Lederer

Sharon Lederer

Content specialist

Sharon is afgestudeerd als gedragswetenschapper, maar helpt online ondernemers het liefst bij het begrijpen en bereiken van de doelgroep.

Afspreken om een kopje koffie te drinken?

Samen brainstormen over je website, een nieuwe e-mailmarketing campagne bespreken of beginnen met content marketing?